LXA Advocaten

WERKSTUDENT ONDERNEMINGSRECHT

LXA Advocaten is op zoek naar een werkstudent voor de sectie Corporate/M&A. Het team focust zich op ondernemingen en investeerders en beheerst alle facetten van het ondernemingsrecht. Onze advocaten maken en beoordelen contracten en structuren, en adviseren over alle voorkomende vennootschapsrechtelijke kwesties. Het team is met name gespecialiseerd in participaties en overnames, en het opstellen en uitonderhandelen van de hierbij behorende transactiedocumentatie.

Team

Ons team staat onder leiding van Carel Henderson en bestaat verder uit Marlijn Tacke, Nadia Akabbouz, Job de Wert en Max van Eijck, met ondersteuning van Rosalie Verboord. Een jong en ambitieus team met een ervaren aanvoerder, waar hard wordt gewerkt en ook hard wordt gelachen.

Wat ga je doen? 

Als werkstudent ben je flexibel inzetbaar voor 2 of 3 dagen per week, waarbij er natuurlijk rekening wordt gehouden met je colleges, tentamens of het schrijven van je scriptie. Je draait vanaf het begin volledig mee in onze praktijk, waarbij je onder begeleiding mee zal werken aan de advisering bij aan- en verkoop van bedrijven en vastgoed, het opzetten van bedrijfsstructuren, de (her)structurering van concerns, corporate governance en alles wat daarbij komt kijken.

Om voor deze functie in aanmerking te komen zit je in de eindfase van je masteropleiding en heb je interesse in het ondernemingsrecht en in het bijzonder de M&A-praktijk.

Als het wederzijds bevalt, bieden wij de mogelijkheid om voor een langere periode bij ons te blijven werken als werkstudent of na de afronding van je master als advocaat-stagiair.

Ben jij klaar om jouw juridische vaardigheden verder te ontwikkelen bij één van de beste én het leukste kantoor van Nederland?  Stuur ons dan jouw motivatiebrief en CV en wie weet kunnen wij jou binnenkort verwelkomen als onze nieuwe werkstudent Ondernemingsrecht!

Interesse

Stuur dan je motivatie en CV naar Monique Kuis ([email protected]) of bel/stuur een WhatsApp 06- 186 80 916

Apply for this job See company page